Co tě u nás čeká?

  • Kompletní administrativní podpora jednatele společnosti
  • Vyřizování interní pošty a administrace datové schránky
  • Denní organizace diáře a plánování schůzek
  • Zodpovědnost za plánování služebních cest, zajišťování hotelů a dopravních prostředků pro služební cesty
  • Zápisy z porad, organizace porad a příprava podkladů
  • Evidence smluv a správa dokumentů
  • Vkládání dat do firemních systémů
  • Příprava statických výkazů

Asistent/ka jednatele společnosti

Do našeho týmu hledáme aktivního kolegu s výbornými organizačními schopnostmi, který bude samostatně a zodpovědně pracovat.

Co bys měl/a umět?

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
  • znalost práce v Microsoft Office (Word, Excel)
  • anglický jazyk slovem i písmem
  • předchozí praxe v administrativě či na asistentské pozici výhodou, nikoliv podmínkou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost

Co ti nabízíme my?

  • Dlouhodobou a stabilní spolupráci
  • Atraktivní finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem a dovednostem.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost práce na dálku / hybridní model.
  • Možnost podílet se na zajímavých projektech a ovlivňovat strategická rozhodnutí společnosti RRP s.r.o. v oblasti IT, poradenství a analýz.
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí

Zaujala tě tato pozice?

Pošli nám svůj životopis. Budeme se těšit.

* Tyto položky jsou povinné